Vind zelf uw antwoord:

Klachten & suggesties of complimenten

Indien u klachten of suggesties heeft, dan vernemen wij deze uiteraard graag. In dat geval vragen wij u contact met ons op te nemen door ons te bellen of een e-mail te sturen. Onze medewerkers nemen elke klacht uitermate serieus en u kunt dan ook een snelle en accurate afhandeling verwachten, uiterlijk binnen 14 dagen.

Mocht u een klacht hebben waar u met ons niet uitkomt, dan kunt u de klacht (over het product of de dienstverlening) ook indienen bij de Geschillencommissie van Thuiswinkel.org via de website www.sgc.nl. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Een compliment is uiteraard ook van harte welkom. Wij zullen ervoor zorgen dat dit compliment bij de betreffende medewerker(s) terecht komt.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen
Mogelijk gemaakt door Zendesk