In ons Helpcenter vindt u oplossingen voor uw problemen en antwoorden op uw vragen. Als u er via deze weg niet uitkomt kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen. De snelste weg? Typ uw vraag of probleem boven in de zoekbalk
De meeste klanten wilden weten
- Wat is de status van mijn bestelling?
- Is een bepaald product op voorraad?
- Hoe lang heb ik recht op garantie?
- Hoe meld ik een reparatie aan?
- Hoe stuur ik een product retour?
U kunt er voor kiezen om uw vraag, opmerking of probleem aan ons door te geven via e-mail. De servicedesk reageert binnen 2 werkdagen op uw verzoek.
- Klik rechtsonder in uw scherm op de button
- Typ uw vraag en geef enter
- Indien uw vraag niet gevonden wordt, klik op de button
U kunt ons ook bereiken via: service@komplett.nl
Het kan zijn dat u een verouderde browser heeft en dat de Help button niet zichtbaar is. Klik dan hier.
Of neem contact op via Social Media, tijdens de openingstijden van de servicedesk reageren we binnen 2 uur op je vraag.
![]() |
![]() |
Heeft u een defect en wilt u een reparatie aanmelden?
Ga naar het reparatieformulier.