Vind zelf uw antwoord:

Status reparatie of retour

Wanneer u het product naar ons opstuurt duurt het even voor deze bij ons binnenkomt. U ontvangt een bericht van ontvangst, zodra wij het product in behandeling nemen. In dit bericht wordt uw reparatienummer vermeld. 


Zelf de status volgen?

Wenst u de actuele status te zien in meer detail? Dan kan dat via onze service portal. Voer hier uw reparatienummer en postcode in:

http://serviceportal.komplett.nl/customer

U kunt ook via de e-mails die wij sturen, direct uw reparatiestatus inzien.

Hier wordt tevens aangegeven wat u kunt verwachten over de duur van de afhandeling. De gemiddelde reparatieduur na ontvangst is 3 weken.


Andere klanten wilden ook weten:

Hoe lang duurt een reparatie?

Wat kost een reparatie?

Alle vragen over reparaties..


 

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen
Mogelijk gemaakt door Zendesk