Vind zelf uw antwoord:

Een online bestelling plaatsen

Via de Komplett website kunt u eenvoudig een bestelling plaatsen. Een bestelling bestaat uit een aantal eenvoudige stappen:

  • Stap 1: De winkelwagen
    In de Winkelwagen staat een overzicht van de producten die u gekozen heeft. In dit scherm kiest u uw bestelwijze.

  • Stap 2: Inloggen
    Als u nog niet bent ingelogd, wordt u nu gevraagd om dit te doen. Als u nog niet beschikt over een Mijn Komplett-account, kunt u deze direct eenvoudig aanmaken.

        

  • Stap 3: Lever- en betaalwijze
    In deze stap kiest u uw betaalmethode. Komplett biedt u de mogelijkheid te kiezen tussen iDeal, Creditcard, rembours en Paypal.

    Ook kunt u een afleveradres opgeven. Deze adressen kunnen al eerder zijn ingevoerd in uw Mijn Komplett omgeving, of u kunt hier een nieuw afleveradres aanmaken. Afleveradressen worden bewaard, zodat u in de toekomst eenvoudig weer een bestelling op dit adres kunt laten bezorgen.

  • Stap 4: Bevestigen
    Als u een betaalwijze heeft gekozen, hoeft u alleen nog uw bestelling te bevestigen. Voordat u dat doet, vragen wij u om te bevestigen dat u onze algemene voorwaarden heeft gelezen. Heeft u uw bestelling bevestigd, dan ziet u een overzicht van de order en wordt deze per e-mail naar u verzonden. Zodra Komplett uw order verzendt, ontvangt u daarvan opnieuw een melding.

        Meer informatie over de status van uw bestelling..   

 
 
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen
Mogelijk gemaakt door Zendesk