Vind zelf uw antwoord:

Product retour sturen

Online aankopen

Heeft u een product gekocht via de webshop en is het niet wat u ervan had verwacht? Dan heeft u de mogelijkheid om, binnen 14 dagen na ontvangst, het product zonder opgaaf van reden kosteloos terug te sturen via het herroepingsrecht.

Om gebruik te maken van het herroepingsrecht dient u aan de voorwaarden te voldoen. Nadat wij het product in goede staat retour hebben ontvangen of u heeft aangetoond het product te hebben verzonden, zult u zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, het aankoopbedrag terug krijgen.

U kunt er ook voor kiezen om het product om te ruilen voor een ander product.

Let op! Heeft u een defect product? Meld deze dan aan voor reparatie.


Defecte producten

Heeft u een product dat niet meer naar behoren werkt of kapot is? Dan kunt u deze aanmelden voor reparatie. Zorg ervoor dat u vooraf een back-up maakt van uw bestanden en controleer of het probleem middels een recovery kan worden opgelost.


Andere klanten wilden ook weten:

Wat houdt herroepingsrecht in?

Wat is de status van mijn retour?

Alle vragen over uw bestelling retour sturen..


 

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen
Mogelijk gemaakt door Zendesk